Na základě usnesení vlády Usnesení vlády ČR o přijetí krizového opatření (15.03.2020)
je upraven provoz Městského úřadu Mnichovo Hradiště od 16.03.2020 následovně:
PONDĚLÍ 9-12 hodin
STŘEDA 13-16 hodin
Klienti budou jednotlivě vpouštěni do vstupní haly městského úřadu, kde sdělí, za jakým
účelem na úřad přicházejí. Koordinační pracovník vyhodnotí, zda je nutné vcházet do budovy úřadu
nebo ne a příp. zavolá odpovědného úředníka z příslušného odboru, aby si klienta vyzvedl.
Návštěvy se zapisují do návštěvní knihy a ověřování dokladů se provádí přímo ve vestibulu
budovy úřadu.
V zásadě platí, že se řeší nezbytné požadavky a co je možné odložit, nebude za současných
podmínek vyřízeno.
Řazení klientů bude zajišťovat městská policie.
Do budovy nebude vpuštěn nikdo bez patřičné ochrany na obličeji !!!
Děkujeme všem za ohleduplnost a rozumný přístup v současné době !
Klidné odpoledne přeje
Mgr. Kamila Galetková
Tajemnice MěÚ
Kancelář vedoucího úřadu
Městský úřad Mnichovo Hradiště
Masarykovo náměstí 1
295 21 Mnichovo Hradiště
tel.: 326 776 603
mob.: 702 291 605
e-mail: kamila.galetkova@mnhradiste.cz
web: www.mnhradiste.cz